Mitt i livet

En ny start!

Är det inte över snart?

Kategori: VARDAG

Hösten är här, den årstid jag brukar må bra. Frisk luft och goda nätters sömn brukar göra mig gladare. Men den här hösten kommer bli jobbig. Jag har snart varit sjuk i nio månader och det verkar inte finnas nån liten chans att det snart ska bli bättre. Trots alla dessa jävla provtagningar så rycker de flesta läkare på axlarna och säger att dom inte vet vart felet ligger. Senaste läkaren misstänker en autoimmun sjukdom, men det förklarar ändå inte allt.



Dom har bytt ut mediciner, skickat runt mig på undersökningar å ändå så är det inget som hjälper. Jag börjar känna mig desperat! Jag har bytt ut kosten, provat diverse huskurer och försöker träna så fort jag är minsta lilla bättre i halsen, men det tycks alltid resultera i feber. Den senaste månaden har jag haft feber i tre omgångar.

På onsdag väntar nästa läkares med svar på senaste proverna. Jag är inte hoppfull..
Kommentera inlägget här: