Mitt i livet

En ny start!

Kul natt, jobbig morgon

Kategori:

Fyyyyy, idag är jag sliten. Försov mig självklart eftersom jag blev väckt mitt i natten av att någon hade kissat mig på ryggen. "Mamma, det är blött i kalsongerna". Nej lilla älskling, det är inte bara blött i kalsongerna, det är blött i hela sängen. 
Lagom kul att riva ut allt innehåll i sägen och tvätta det mitt i natten, å dessutom behöva duscha både barnet och mig. 

Det hjälper inte att kolla så han verkligen kissar innan han går och lägger sig. Olyckorna händer titt som tätt ändå. Synd bara att dom inte kunde ske i hans säng där det finns kisskydd.

Skulle kännas elakt att tvinga honom ha blöja på nätterna också, han är ju stor kille nu. 



Idag är ingen bra dag att vara trött, har massor inbokat, men kanske kan det hjälpa mig hinkvis kaffe.

Hoppas ni hade en lugn natt och morgon, puss!
Kommentera inlägget här: