Mitt i livet

En ny start!

Suger på det

Kategori:

Hej hej hej, bestämde mig för att förhala inläggen lite till... blir mer spännande så ;).

Idag har jag varit till Västerås och hämtat min nya fina byrå, nu ska alla gamla Ikea möbler här hemma bytas ut. Är så less på IKEA skräpet som bara rasar sönder. Så ut med den gamla hemnes byrån och in med den gustavianska byrån. Bild kommer när jag lyckats övertala någon att lyfta ur den ur min bil :O. 

Passade på att shoppa lite när jag hade min fina dotter med mig som smakråd. Så nu känner jag mig redo för våren. Skinn och pastell gör min vår :).

Håller på med en massiv klädrensning här hemma också. Någon xs-x som är intresserad av billiga kläder? Bara hojta isf har sjuka mängder i de flesta storlekar och min karl tänker väl tvinga mig att välja när vi ska flytta. Honom eller kläderna ;).


Ni ligger jag bara å slappar, inväntar mina fina päron som ska komma hit och äta middag med mig. Å visa upp sitt senaste fynd. Ska fråga om jag får lägga upp en bild sen så ni förstår varför jag är så avis :P.

Hörs, Hej! 

Kommentera inlägget här: