Mitt i livet

En ny start!

Söndag i all ära

Kategori: VARDAG

Hej hej, har ännu inte bytt blogg så ni behöver inte oroa er ;).

Jaha,  idag är det söndag. Jag har sovit sammanlagt 5 timmar på hela helgen. Det är helt omöjligt att få hjärnan att varva ner. Jag hoppas att det vänder snart för jag har väldigt lite energi i kroppen. 

I fredags körde jag å Marcus på fredagsmys deluxe, ni vet pizza, godis, ostbågar och film. Det behövdes, jag har varit så sliten efter att vara tillbaka på jobbet. 

Igår fick jag finbesök av 3/4 av familjen Blidmo. Så himla goa allihopa ♡. Med lite tur så flyttar vi närmre raringarna till sommaren. 

Igårkväll var det årsfest för Sala Hockey, älsklingen knep ett pris ♧.
Vart en trevlig kväll, men sliten som jag var blev det en tidig kväll för mig så att älsklingen skulle kunna leka vidare med sina lagkamrater.  Vill inte ens föreställa mig hur han mår idag. Haha men det är självförvållat. 
Kommentera inlägget här: