Mitt i livet

En ny start!

Sista dagen hemma

Kategori:

Hej hej, 

Idag måste bli min absolut sista dag hemma. Jag har inte tid att vara sjuk, jag har massor av jobb att göra.

Jag känner mig iaf piggare idag än igår, då lämnade jag knappt sängen på hela dagen. Så idag har jag bestämt mig för att hålla mig på benen så mycket som möjligt. Får försöka pyssla lite här hemma. Var ju ingen som städade här i helgen och sånt ger mig panik. Råkade se dammlagret på fönsterbrädan när jag drog upp rullgardinen. Jag nästan dog av allergichock;).

Så dagens uppgift är att damma, borde jag orka tycker jag. Sen ska jag försöka gå igenom högen med papper och räkenskap, deklarationen kommer ju om ett par veckor och för första gången ska jag göra avdrag. Resor till jobbet för ca 50 lax på ett år. Blir väl kanske inte så mycket tillbaka men det kanske blir nån liten slant. Å just nu när jag har sparhets så kan det ändå va något att glädjas åt. 

Nu ska jag sätta fast,  hörs sen :*
Kommentera inlägget här: