Mitt i livet

En ny start!

Mani

Kategori:

Jupp, blir jag sjuk, ni vet så där sjuk med feber å ont i kroppen, slår det förr eller senare om och jag utvecklar mani.
Jag skulle ju bara städa lite grann, men någonting gick lixom fel. Jag hittade ett kryp, å inte vilket kryp som helst. Utan en sån där lurvig sak som gärna äter ylle. Jag hatar såna! Det är såna som förstör mina Busnel koftor, å för er som känner mig bra så är just såna koftor en av mina största besattheter, jag älskar dom! 
Fan nu tappade jag tråden.. lätt hänt.. iaf å hittar man en sån så måste man ju typ vända upp å ner på hela lägenheten, det kan ju finnas fler. 
Sååå jag har flyttat runt alla möbler i vardagsrummet,  dammsugit, gnuggat å polerat. Å eftersom det var så jobbigt så är jag nu för trött för att flytta tillbaka alla saker. Så nu ligger jag i soffan och känner mig febrig igen. Å manin kvarstår, så snart lär jag väl skala av mig skinnet bara för att ha något att göra. 
Kommentera inlägget här: