Mitt i livet

En ny start!

Hej, jag ser ljuset!

Kategori:

Godmorgon!

Ni som inte är uppe vid sexsnåret, det är ljust ute! Tror fortfarande att jag har försovit mig några timmar, jag har helt enkelt inte vant mig vid daxljus till och från arbetet, det är underbart!

Igår var vi på en visning av ett hus, så underbart att säga att vi båda kände "NO NO NO" efter att bara ha gått igenom halva huset. Okej att vi kan tänka oss renovera, men inte totalrenovera det första vi gör innan vi kan flytta in. Så nu har vi strukit ett objekt från listan. 

På torsdag får mina små kottar följa med på visning, ska bli spännande att se vad dom tycker. Lea har tjatat länge om nytt hus, eget rum, hund å lillasyster. Så nu kanske vi kan bocka av en sak från listan iaf ;). 

Idag får jag dessutom hem mitt smått, efter 5 dagar utan börjar jag få abstinens. Så snälla dag gå fort, så jag får mysa med mina älsklingar.

Kommentera inlägget här: