Mitt i livet

En ny start!

Vad var det jag sa?

Kategori: VARDAG

Morsning,

Läkarbesöket gick som förväntat. Efter ytterligare tester på köldkörteln så fick jag nu svaret på att det inte alls var den som ställde till det för mig. Så nu tog dom prover i halsen för att ta reda på varför lymkörteln är förstorad, fick även penicillin för att se om den vill ge med sig (efter att ha varit enorm i 6-7 månader). Ger den inte med sig efter kuren ska jag vidare till halsdoktorn.
Magen tror dom beror på gallsten, så nu skickas jag vidare till röntgen för att svar på det. Dessutom ska jag få träffa en dietist som ska hjälpa mig lägga om kosten igen så att jag ska få så lite besvär som möjligt.


Å sa jag inte att dom skulle ta fler blodprover? Jodå, stick i armen även denna vecka. Jag kommer se ut som en sprutnarkoman när det här är över...

Nu sitter jag iaf på bussen på väg till jobbet, missar en halv dag. Å fler dagar lär det bli.


Kommentera inlägget här: