Mitt i livet

En ny start!

Helt plötsligt var det helg

Kategori: VARDAG

Hej!

Guuu så fort veckorna går när man jobbar, lämnar hemmet kl 06 och kommer hem igen 18. Då är det inte mycket tid över innan jag somnar. Känns som att det senaste året har gått i turbofart, ny lägenhet, nytt jobb och ny pojkvän. Som en helt ny start helt enkelt. Men det är inte mycket som verkligen har varit enkelt. Det här året har varit både tungt och jobbigt men i mellanåt har jag ändå känt mig sjukt lycklig. Jag har två helt otroligt goa ungar, som nu börjar vänja sig vid sina nya liv.

Jag har nått botten så många gånger det senaste året men just nu känner jag mig väldigt stark. Å framförallt älskad!



Jag har verkligen inte varit lätt att leva med å jag är sjukt lycklig över att du stannade kvar. Att du trodde på mig och peppade mig, förhoppningsvis kan jag va ett lika bra stöd för dig om det någon gång skulle krisa.

Kärlek till folket typ :)

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2014-10-19 | 13:13:26

    Är så glad för din skull💕💋

Kommentera inlägget här: