Mitt i livet

En ny start!

Hur kan man må dåligt när allt ska va bra?

Kategori: VARDAG

Hej,
Mitt liv borde vara perfekt nu. Jag lever ett väldigt bra liv. Jag har två underbara barn, världens bästa pojkvän, ett jobb som jag verkligen trivs med, har en bra inkomst, ett växande sparkonto, en mysig lägenhet, underbara föräldrar och syster, fina vänner och en fet garderob (flickors dröm).
Men min medicinering funkar inte, jag är ständigt dålig och sjukvården är under all kritik. Jag önskar att all den kärlek jag får kunde bota mig men så enkelt är det inte.
Vet ni, jag är rädd. Så jävla rädd, tänk om jag har cancer. Jag vet att man inte ska oroa sig eller tro det värsta men faktumet kvarstår. Jag har en förstorad lymkörtel, den vill inte ge med sig, och många av årets problem stämmer in på symtomen för lymfom. Tänk om jag är en av dem får får diagnosen.
Om 8 dagar ska dom ta de första testerna.



Kommentera inlägget här: