Mitt i livet

En ny start!

Vad gör det?

Kategori: FRÅN HJÄRTAT, VARDAG

Gokväll!

Det är livsfarligt med för mycket fritid, tankeverksamheten går på högvarv. Jag vet inte om jag är arg eller ledsen längre, känslorna har gått ihop och bildat en sorts apati. 
Jag blir så trött på människor som bara tänker på sig själva och struntar i hur deras beslut påverkar andra. Modersinstinkten gör mig ursinnig, det här är ju något som påverkar mina barn. Dessutom blir jag förtvivlad över att jag inte kan skydda dom mot det här. 
Jag hatar att inte ha kontroll över det här, det gör så ont så jag vill spy.

Jag blir faktiskt äcklad av hur vissa människor håller på, jag kan inte hjälpa det. 


Men i det här fallet kan jag hålla huvudet högt. Jag vet vem jag är och vad jag står för. Jag är så jäkla glad att jag kommit så här långt, jag mår ju bra. Nu ska jag göra vad jag kan för att skydda mina barn.

Tyck vad ni vill, jag vet mycket väl hur jantesverige fungerar. 

Pussar till er som förtjänar det!
Kommentera inlägget här: