Mitt i livet

En ny start!

Sann krigare

Kategori: VARDAG

Hej måndag!

Okej man ska väl inte klaga, har trots allt haft en riktigt bra helg. Hade gärna varit utan all panikångest men det är väl bara att acceptera att jag får den när jag minst anar det. 

Va ut å åt på grekiska med Jay i fredags, är alltid trevligt att komma ut å umgås. Kikade på min favoritfilm, I rymden finns inga känslor, sen tvärslocknade jag när jag kom hem. I lördags gav jag mig ut på en sju timmar lång shoppingrunda å lyckades ändå bara hitta ett par nya skor. Sen somnade jag rätt gott till nån kärleksrulle på fyran. 



Igår varvade jag städning med att slappa på balkongen å förbättra färgen. Sen tog jag en tur ut till Jay å kidsen, pussade massor på mina små sötnosar. Saknar ju dom sjukt mycket i veckorna :(.
För att bli av med lite frustration tog jag fem km i spåret, å måste säga att jag e nöjd med resultatet på 25min. Blev lite blöt i regnet också men fan så skönt det var. Så vaknade imorse med nya krafter och är ännu mer taggad på träning. 

Nej nu närmar sig lunchen sitt slut, hörs godingar :*

Kommentera inlägget här: