Mitt i livet

En ny start!

Lediga dagen

Kategori: VARDAG

Helluuu, va kanske dumt att sova middag för jag är inte överdrivet trött nu, och jag som ska upp och jobba imorgon :S. Men det väntas bara halvdag så det ska nog gå bra.


Har haft en jättebra dag trots att jag inte hann med hälften av allt jag borde fått gjort. 
Började dagen tidigt med tvättstugan kl 7 iaf, sen har det varit full rulle. Vid elvatiden drog vi till sorf å körde lite ponnyridning, å ja jag tog också ett par varv. Sjukt pirrig i magen av att få trava, måste varit över tio år sen nu! Så i höst ska jag försöka få tid över till att ta några lektioner, är bra träning för lår och rumpa ju ;).
Sen körde vi heldag på Ikea, kom hem med nytt porslin å massa flyttkartonger. Hade hoppats på att hitta nå nya skor och nå fint till på lördag men barnen ville inte sammarbeta. Så jag å frugan åkte hem å slockna på varsin soffa, å kidsen passade på att kolla bompa å peta på mig med jämna mellanrum. 


Sjukt snygg familj ;).

Sen kirrade vi tacomys till kidsen, å frugan va gull å passade mina busfrön så jag fick spendera lite tid med Mr M. Blev en tur ut till hans päron å äta födelsedagsmiddag, sjukt gott vare också.  
Så nu borde jag sova massor för imorgon väntar nya äventyr.
Puss på er! :)


Kommentera inlägget här: