Mitt i livet

En ny start!

Hej maj månad!

Kategori: VARDAG

Hej, jag hade på känn att maj månad skulle bli fullbokad med evenemang, så jag är inte förvånad när jag kikar i almanackan å ser att den är fylld. Känns båda skönt och kul, när jag har så mycket att se fram emot. 


Jag hade som mål att göra maj till min ultimata träningsperiod, men som vanligt dras jag med ett drygt halsont så fort jag planerar sånt. Så att försöka ta det lugnt när man känner sig sjukt rastlös är inte kul. Men för att inte krypa ur skinnet så ska jag satsa på nyttig matlagning tills dess att jag får köra hårt igen.

Imorgon är jag "ledig", så ska passa på att kurera med vitlök och honung. Sen får vi se vad läkarbesöken imorgon ger. Nu ska jag återgå från rasten, hörs sweeties å snookies ;)

Kommentera inlägget här: