Mitt i livet

En ny start!

Snart där

Kategori: VARDAG

Go kväll!

Här har det varit full fart hela dagen, ett barn med feber ligger ju inte i sängen å kollar på film hela dagen, nej nej hon far runt som ett yrväder. Å det var ju inte världens bästa kombo att ha en rastlös lillebror hemma heller, jag har fått avstyra en hel del slagsmål. Vet inte hur många saker han har lyckats ha sönder idag när han fått sina raseriutbrott :(.


Men jag har ändå fått mycket gjort, jag packar ju för fullt nu. Bara dagar kvar till flytten nu, det är så himla spännande och jag är riktigt taggad :).


Hittade dessutom något som gjorde mig glad när jag städade :*.

Nu ska jag försöka få mina vilddjur i säng, å hoppas att dom stannar i sina sängar i natt för jag är helt slut efter nattens springande. Blev säkert väckt 7-8 gånger, å det slutade ändå med att dom sov i min säng.

Jaja sånt e livet, sov så gott när det är dax för er :*


Kommentera inlägget här: