Mitt i livet

En ny start!

Jamen vadå?

Kategori: VARDAG

Ååååå hej!

Precis krupit ner i sängen efter en lång dag. Startade ju ifrån Sala imorse, drog å jobbade å sen på Majsans studentmottagning, galet fin var hon!

Så här på kvällskvisten ligger jag å längtar hem till min babe. Vet att det är kortvecka å så men man blir snabbt bortskämd med närheten. Känns så himla lonely utan honom eller barnen att mysa med. 

Ska se till att dagarna går fort nu, imorgon ska jag kolla på nån surfplatta sen blir det hårt träningspass på gymmet, och hälsa på lilla mormor. 
På onsdag blir det shoppingrunda och sen är det ju torsdag å jag får äntligen mys! 

Lycklig idag, så snälla ni låt mig vara det. Jag blir så ledsen på alla som vill såra mig. Jag förtjänar faktiskt också att va lycklig ibland! 



Kommentera inlägget här: