Mitt i livet

En ny start!

Det närmar sig

Kategori: VARDAG



Asså, det är bara 5 veckor kvar! Snart sitter jag å babe med varsin drink i handen utanför lyxvillan på Cypern, njuter av värmen och solnedgången. Just idag längtar jag mer än någonsin, ska bli så skönt att lämna ruggiga Sverige för ett tag. Eget hus med pool och gym, kan det bli bättre? Jag vet iaf vad jag ska sysselsätta mig med när herrn ligger å drar sig i sängen på morgonen.
I min hjärna packar jag redan resväskan, lika bra lixom ;). Inser att det är lite smått och gott som måste inhandlas innan.
Bara det lilla problemet att hitta en barnvakt två av de dagarna jag är på resande fot. Får försöka ordna det på något sätt, skulle bli sjukt ledsen om jag var tvungen att avboka resan pga det. Så om det är någon som känner en pålitlig nanny, tipsa gärna mig.
 
Nej nu ska jag återgå till den här struliga dagen på jobbet, slut på lunchen nu :(.
Hörs, hej!
Kommentera inlägget här: