Mitt i livet

En ny start!

Det löser sig

Kategori: VARDAG

Hej hej, 

Är glad idag, fick den härliga nyheten igår att hantverkarna satt igång i nya lyan. Så i nästa vecka borde hela lägenheten vara i toppskick :). Får nycklarna imorgon så jag kan knalla in å kika å få en liten bild av hur det kommer bli när det är klart. 

Då slipper jag den här utsikten.

Ska bli så skönt att komma ifrån salabostäder, bara massa strul med den hyresvärden. Fick besiktningsprotokollet för några dagar sen, jag ska tydligen renovera skit som förra hyresgästen gjort. Sjukt!

Var på arbetsintervju idag också, det kändes jättebra, verkar va en kanonarbetsplats! Var en vinst att bara få komma dit av alla hundratals sökande :). Så får besked i nästa vecka, jag håller tummarna men vågar som vanligt inte hoppas för mycket, det är lixom för bra för att vara sant.

Nu ska jag göra kväller å krypa ner i sängen med älsklingen, sov så gott alla sötnosar!


Kommentera inlägget här: