Mitt i livet

En ny start!

Det är på gång

Kategori: VARDAG

Hej hej hej, 

Idag är jag pigg och utvilad. Somnade innan kl 21 i Williams säng. Å gick nog i sömnen till min egen säng för det var där jag vaknade iaf. Märkligt nog låg båda barnen också i min säng när jag klev upp imorse.


Kontaktade mäklaren igår, så snart kommer försäljningskarusellen dra igång. Kommer bli mycket att göra inför det men det ska bli så skönt när det är över. 
Är tungt att radera 6år av sitt liv, det tar tid och tårar. Men tyvärr är det ibland nödvändigt.

Jag vet att ni är många som har synpunkter och åsikter angående min separation med barnens pappa, det är mycket skitsnack. Så intressant är det inte. Vi har båda gått vidare och nu blickar iaf jag bara framåt. 

Så nu har jag vädrat det!


Kommentera inlägget här: