Mitt i livet

En ny start!

Man vänjer sig

Kategori: VARDAG

Hej hej, 

Nu ligger jag här på soffan igen med den dryga förkylningen, var bra i en dag sen kom det onda tillbaka.


Var ju tänkt att jag skulle få börja flytta in i min lägenhet igår, MEN självklart var den inte klar så pass långt att det är möjligt. Är nu super stressad, vart ska barnen bo när jag åker till Cypern?! Jag håller verkligen tummarna för att den ska va klar till på onsdag, eller iaf beboelig. 



Dålig kamera och ljus tyvärr.

Vardagsrummet är så gott som klart, så det rummet håller jag på att fyller med prylar i avvaktan på de andra rummen. 

Känns som att jag kommer trivas superbra! Å barnen verkar också positiva till sitt nya "hus". 
Va dessutom roligt att det tog maximalt tre minuter till stora torget. 

Nu måste jag vila lite, hörs puddingar!


Kommentera inlägget här: