Mitt i livet

En ny start!

Med gott samvete

Kategori: TRÄNING - NY!, VARDAG

 
Heiii heiii...
 
Guuu så dagarna går undan när man har grejer att göra. Efter tre timmars sömn inatt så masade jag mig ändå till gymmet å rörde lite på fläsket. Försökte mig på att använda gymmest solarium också men redan när det stod "solrea 1kr minuten" så ringde varningsklockor. Å självklart så var de tjugo minutrarna bortkastade för det enda den maskinen lyckats åstadkomma var en möjlig urinvägsinfektion. Jag menar hur jäkla kallt kan den blåsa? Inte gick det att stänga av fläkten heller så jag fick ligga med benen i kors. Å inte en endaste gnutta färg fick jag heller...
(Dagen till ära "flätade" Lillan mitt hår :)
 
Men nu kan jag iaf med gott samvete trycka i mig lite mer godis, för sen är det totalslut på såna fasoner. Jag ska ju bli bodybuilder ;)
Kommentera inlägget här: