Mitt i livet

En ny start!

Hålla hand

Kategori: VARDAG

Heiii...
 
Flyttkaoset är ett faktum och det blir betydligt mer saker än jag först trott. Jag gör mitt bästa för att ändå skapa ordning i oredan, och trots allt som packas ner i kartonger syns det inte att saker försvinner från sina platser. Det måste betyda att vi hade på tok för mycket prylar till att börja med.
 
Igår fick jag ett infall att beställa en lampa på nätet. Jag blev överlycklig när jag hittade just en sådan jag längtat efter i årochdar men har varit för snål för att köpa. Nu var den billig (ett tecken på att den börjar bli omodern), och dessutom fick man 100:- rabatt och fri frakt, taget! 10 dagar läste jag till mig att leveransen skulle ta, perfekt!
Fick beställningsbekräftelsen på mailen och såg att leveransdatum var 10e Juli, hållå?! Jag säger ju att min tur håller oturen i handen.
 

KOMMENTARER:

  • [email protected] säger:
    2013-04-01 | 09:37:45

    Ja det fick mig att skratta. Säg den glädjen som varar länge. Hoppas f.ö att det känns bra med flytten.

Kommentera inlägget här: