Mitt i livet

En ny start!

Jag förtjänar inte det här

Kategori: VARDAG

God morgon!

Igår lyckades jag bli på ganska bra humör, åkte med Emma och Bagarn till Västerås. Passade på att prova bågar medans hon blev gaddad. Hann även in och prova lite fina klänningar, hittade världens finaste för 1800:- men jag hade för stora överarmar, haha. Kanske lika bra. Sen blev det en snabbis in på myrorna och prova pälsar, men jag hade fel proportioner även för dem.

Sen åkte vi hem till Cina, och att försöka få med sig Lea hem där ifrån var omöjligt. Hon älskar att va hos Farmor :). Så jag och William fick åka hem själva. Å pang! så fort jag kom innanför dörren blev jag deppig igen.

Å när jag inte trodde att jag kunde få fler tråkiga besked kom nästa. Så natten spenderades framför tvn för att försöka avleda alla deppiga tankar. Just nu är det bara för mycket, känns som att jag ska bryta ihop. Men imorgon ska jag se till att va på bra humör, då kommer några vänner över för att fira nyår. Å vi ska försöka oss på tre rätters, ska höra vad brudarna bestämde igår.

Nu väntar tvätthögen på mig, fast egentligen är jag mer sugen på shoppingterapi...

KOMMENTARER:

  • Emelie säger:
    2011-12-30 | 11:31:51

    Jag har inte hört nåt om tre rätters.. Vad hade ni tänkt?

Kommentera inlägget här: