Mitt i livet

En ny start!

Bebismage eller något ;)

Kategori: VARDAG

Heiii...

Då har man precis kommit hem från bassängträningen med Lea. Är rätt jobbigt att åka ända till Västerås bara för att bada i 45 min, så passade på att stanna till på Hälla Shopping för att köpa höst skor åt Lillan. Hittade ett par jätte tuffa i storlek 20, lite för stora men hon växer ju i dem.


Fattar inte varför dom är blanka på bilden, det är dom inte i verkligheten :S

Jag måste försöka få gubben att hjälpa mig med att fota magen. Är lite kul när man kan jämnföra med den första graviditeten. Hur jag än försökte själv så blir det inte bra, magen får bara konstig form när jag ska sträcka mig så hela magen syns.

Världens sämsta bild, jag vet

Måste ta å sova en stund nu, för ikväll blire middag med sex sköna brudar :D


KOMMENTARER:

  • Jen säger:
    2010-09-29 | 17:42:29
    Bloggadress: http://identitetmamma.blogg.se/

    Haha ja som libero klubben och jag vet inte allt. Det har jag med. Men detta verkade roligt och jag behöver något att pyssla med här hemma annars klättrar jag på väggarna.. :P

  • maria säger:
    2010-09-29 | 18:59:30
    Bloggadress: http://mariawolff.blogg.se/

    hehe ;) dom tårtorna gjorde jag helt själv. Riktigt goda.

  • Emma & Theo säger:
    2010-09-29 | 19:47:24
    Bloggadress: http://littletoddler.blogg.se/

    aaaw söta magen :D Jodu det är nog mest min mamma jag menade jag med haha. så fort jag sriver nåt, bara nått litet och även påpekar att jag INTE vill ha några samtal eller liknande, så ringer hon och bara: Men gumman vill du prata? Eller: Hur mår du gumman? så jobbigt... kanske får skaffa en till blogg där man kan skriva exakt vadsomhelst ;) nu när du var s åsmal innan "underviktig" som du skriver, vad åt du på dagarna då? Åt du ens? Jag vill gå ner i vikt :P tänkte om du hade några tips!! kram från oss

Kommentera inlägget här: