Mitt i livet

En ny start!

Underbara

Kategori: VARDAG

God morgon! Jag e fan uppe tidigt idag med, tvättstugan så här på lördagsmorgonen. Allt i lyan ska ju tvättas å packas ner, så det kommer bli många timmars tvättande.

Det har verkligen varit en tung å stressig vecka på jobbet, så när jag kom hem å blev överraskad av de här, blev jag så sjukt glad.


Min älskling vet då hur man gör sin tjej lycklig :). 

Igår skulle vi ha jobbat i hans lägenhet, men jag mådde inte bra igår. Jag var så yr i huvudet så jag kände mig full och självklart fick jag dubbelseende på det. Så killen styrde upp mat å sällskapsspel istället. Så nu när jag är piggare ska jag arbeta dubbelt så effektivt ;).

Nu ska jag packa lite innan det är dax att väcka mannen :).

Ha en toppendag i stormen!

Kommentera inlägget här: