Mitt i livet

En ny start!

Det är inte sant!

Kategori: VARDAG

Heiii
 
Asså seriöst, jag vet ingen person som e lika otursförföljd som jag. I morse var lilla familjen lite stressad å när jag dukade av frukostbordet, å råkade damma ner telefonen i golvet. Ett par gröna streck å sen var min kontakt med omvärlden avskuren, bra Sandra bravo! Sex månader lyckades den överleva, å jag blev genast 6000.- fattigare. Men telefonen är egentligen en skitsak, men eftersom man ska leka papperslöst samhälle så har jag alla mina kommande sjukhusbesök antecknade just på den. Kul, vart ska jag va på måndag morgon kl 9.00?
 
 
Men nu till det drygaste, i inlämningsuppgiften som ska vara inne idag, så ska jag ringa runt och undersöka olika företags anställningsvillkor. Lätt? Skit å jäkelskap!
 
Jaja nu är det helg å vill ni något får ni väl komma förbi å knacka på dörren som förr i världen ;). Ja e inte bitter :P
 
 
 
Kommentera inlägget här: