Mitt i livet

En ny start!

Im back

Kategori: VARDAG

Helluuu Darlings!

Har tagit ledigt från bloggandet ett par dagar, har haft så mycket att göra och har helt enkelt inte haft tid.

Iaf, I lördags åkte vi till Uppsala och tittade på kläder men varken jag eller Älsklingen hittade något, så vi lekte lite på Toys R Us, å planerade lite över vad lillan ska få när hon fyller år. Blir ju hennes första födelsedag så måste komma på nå bra. Hittade en jätte häftig elbil som jag ville köpa men hon är för liten, hon när ju inte fram till gasen, men hon tyckte att det var jätte kul att sitta å styra .

Sen åkte vi ut till Rista för att fira min söta Kusin E som fyllde år. Är synd att vi inte ses så ofta, kan knappt fatta att lillan fyllde 15! Blev god middag, grillat, å fika, så vi var nog inte hemma förrns vid ett taget.

I söndags var vi bara ute på långpromenad, passade på att gå runt gruvan i det fina vädret.

I måndags åkte jag å svärmor till Västerås å handlade lite. Köpte lite kläder till världens sötaste E, som föddes i lördags. Grattis igen C och M. Så blev det en hel del saker till lillan, massa kläder och en ny vagn, en sån där smidig som man kan ha när man shoppar. Så blev det lunch på stan och sen åkte vi hem till svärmor och mötte upp Älskling som var gullig å städa ur min bil. Så blev det middag där.


Igår var jag på stan med E, tittade efter nå present till lilla E. Å eftersom det var kanonväder så satt vi ute å njöt med glass.

Sen gick vi hem till C och titta på lillen, han var nå oootroligt söt. man ville äta upp honom. Så pyttig, kan inte fatta att Lilla L varit så liten.

Sen var det bara hem å laga mat å tvätta. Å utmana Älsklingen i nya spelet jag köpt, han vann förstås

Nej nu ska jag å lillan bada å göra oss fina, å gå ut i solen.

CIAO

Kommentera inlägget här: