Mitt i livet

En ny start!

Veckan som gått

Kategori: VARDAG

Hej hej,

söndagskväll å jag känner mig rätt hängig. Det har varit en intensiv vecka och i fredags fick jag hem en dunderförkyld dotter så jag hoppas verkligen inte hennes baciller har hoppat över på mig.

I måndags var jag som sagt till läkaren, å han lyckades lugna mig. Nu väntar jag bara på besked från proverna.
Sen passade jag på att hälsa på en älskad vän och vi gjorde upp planer för en liten roadtrip innan jul.
Jag hann även med ett möte med en fastighetsägare, som inom kort kommer ha en 6 rummare på 200 kvm ledig. Så jag väntar med spänning på besked. Ska bli så himla underbart att få flytta ihop med min älskling.


I onsdags passade vi på att gå ut på en dejt, med middag på Mat & Prat (Salas absolut bästa restaurang) och Premiären av nya hunger games filmen, Mocking Jay. Var himla mys att komma ut mitt i veckan. I vanliga fall slocknar jag i hans famn så fort han kommer hem från träningen. Jag är inget vidare sällskap när jag är så kvällstrött.
I fredags hade vi fredagsmys i vanlig ordning och Lea avslöjade att hon tänker gifta sig med Marcus när hon blir stor, men om han gifter sig med mig skulle hon gifta sig med lillebror istället. Haha barn har så söta idéer.
Igår var vi ute på landet hela dagen och bara mös.
Idag gjorde jag veckans andra biobesök med barnen och såg Alfons, det var uppskattat. Nu sover den ena och den andra kollar film. Så nu följer jag Marcus hockey match via swehockey som en annan hockeyfru.

Trevlig kväll på er!
Kommentera inlägget här: