Mitt i livet

En ny start!

Svensk midsommar

Kategori: VARDAG

Hej hej hej! 

Kan inte minnas senast jag drack alkohol på midsommarafton, så varför bryta trenden idag? Jag fick ju ha mina älskade barn hela dagen och jag valde helt rätt plats att fira på. Jag är så galet tacksam över att få fira den med min bästa vän, min otroligt fina pojkvän och hans familj och vänner. Barnen var jätte glada hela dagen och var sjukt lyckliga över att få ha hand om varsin vovve. Så nu lär jag få höra på tjatet om egna hundar :P

Leas kärlek, Biffen.

William hade svårt att bestämma sig för en favorit.

Älsklingen bjöd på sig själv och tog hem en skrällvinst med sitt lag.

Skönt för William att få.vila sina ben lite efter massa bus med vovvarna.

Jag är så otroligt glad över att alla va så himla fina med mina barn. Var jättesvårt att få med sig kidsen hem men nu ligger vi allihopa i min säng å kollar på film å bara myser.

Idag kan jag verkligen säga att jag är lycklig, jag har haft en underbar dag. Nu ska jag pussa mitt smått godnatt och jag hoppas att ni alla midsommar friare har en riktigt kul kväll :)


Kommentera inlägget här: