Mitt i livet

En ny start!

Välförtjänt semester

Kategori: VARDAG

Heiiiii...

38 grader i skuggan å så vackert!


Jag vet inte alls vad jag ska skriva heller, jag bara njuter av värmen, lugnet och ledigheten. I onsdags lämnade vi Sverige och jag var dunderförkyld och hade magsår, idag har jag nästan glömt bort hur dåligt jag mådde och hur stressad jag hade varit.


Igår slappade vi på stranden, helt underbart skönt i vattnet! Dock märkte vi inte hur bra solen tog så lite brända blev vi nog allt. Sen sov vi ikapp de timmar vi missat efter att ha varit vakna i   60 timmar. Så när vi vaknade var solen på väg ner och det blev kolsvart kl 20, galet! 

Idag ska vi försöka ta oss in till någon stad för lite shopping och för att fylla kylen med godsaker.

Nu ska jag väcka min älskling :P



Kommentera inlägget här: