Mitt i livet

En ny start!

1 dag kvar

Kategori: VARDAG

Helluuu darlings!

Idag spenderar vi våran sista dag i detta paradis, ska bli jättetråkigt att lämna det men jag har ju ett liv där hemma också. 
Vi har verkligen haft en underbar vecka, små utflykter till diverse städer, men framförallt har vi njutit av all den goda maten. Jag kommer verkligen sakna alla mezes och den grillade hallimin, för att inte tala om lemonaden! Efter att ha ätit så gott på restauranger hela dagarna kommer det kännas riktigt tråkigt att komma hem å laga svensk mat igen. Kanske kan deras matkultur inspirera lite i mitt kök.






Kunde inte haft bättre sällskap heller, nån som ställt upp på alla aktiviteter utan gnäll. Så ja den här resan har varit underbar, jag är lyckligare än någonsin.

Kanske slänger upp lite mer bilder när jag kommer hem å berättar lite om slottet, ciao!

Kommentera inlägget här: