Mitt i livet

En ny start!

Att vara ensamstående

Kategori: VARDAG

Hej, idag är en sån där dag igen när jag inte kan sluta tänka. På senaste tiden har jag märkt och känt att barnen inte mår bra. Kanske inte så konstigt egentligen, alla barn vill väl växa upp med sin mamma och pappa i en och samma familj. 
Kanske är det ändå värre för barn som en gång har levt tillsammans med båda sina föräldrar. 
Jag lider verkligen med mina barn, dom har det så sjukt tufft just nu. Jag förstår inte hur andra har klarat att separera med små barn. Jag har såna jäkla skuldkänslor 24/7, å vad jag än gör så känner jag mig otillräcklig. 


Jag önskar så att det ska bli lättare för dom snart. Det här krossar mitt mammahjärta! 

Mina barn vill så gärna ha båda sina föräldrar hela tiden, å det känns hemskt att inte kunna ge dom det.

Nu ska jag tvätta ansiktet i iskallt vatten och hoppas att jag kan sluta tänka på det här.


Kommentera inlägget här: