Mitt i livet

En ny start!

I wish upon a star

Kategori: VARDAG

Heii...
 
Det har verkligen inte blivit mycket bloggande, kanske inte så konstigt när jag typ jämt jobbar å inte har tillgång till nån dator i veckorna. Men nu går mitt anställningsavtal ut på torsdag så då är jag väl tillbaka på ruta ett igen. Jag vill verkligen inte bara gå hemma om dagarna igen, jag blir sjuk av att gå hemma å känna mig totalt värdelös och missnöjd med min tillvaro. Det här jobbet har varit det bästa som hänt mig sen William föddes, jag har mått så himla bra och nu bryter jag ihop och störttjuter var och varannan dag. Jag vill inte att mitt vikariat ska ta slut, även om jobbet inte är roligast i världen så är det otroligt givande och jag älskar mina arbetskamrater!
 
Men men, världen tycks behöva objekt att bryta ner å jag tycks ha dragit nit-lotten.
 
Kommentera inlägget här: