Mitt i livet

En ny start!

En liten notis

Kategori: FRÅGOR & SVAR, FRÅN HJÄRTAT, VARDAG

Heiii, flera har frågat om mitt förhållande med Jens, om vi fortfarande är tillsammans osv. Snackis nr 1 har varit, min civilstatus på facebook och varför jag slutat nämna honom i bloggen.
 
Så här ligger det till, i höstas bestämde jag mig för att jag ville att vårat förhållande skulle vara över efter en incident på en fest (inte bara av den anledningen såklart). Så jag tog bort förhållande statusen på facebook, helt enkelt för att jag inte ville se oss som ett par. Men eftersom jag fick så himla många meddelanden om detta så valde jag helt enkelt att hålla förhållandet till/med honom privat.
 
Så kommer jag även att vilja ha det i fortsättningen, privat och utan allt skvaller. Staden är så himla liten och alla har något att säga om allt och alla. Han och jag vet hur det ligger till samt våra närmsta resten kan få fundera.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • carro säger:
    2013-02-21 | 14:30:52

    De gör ni rätt ni.. De är huvudsaken att ni vet hur de ligger till. <3 och att ni mår bra utav de . Ingen som kan bestämma över er! Du vet vart jag finns om de skulle va så att du skulle behöva prata gumman.

    Svar: Tack, du vet ju själv hur jobbigt det är med "nyfikna staden" när man har ett förhållande och dessutom barn. <3
    Lever Svenssonliv

Kommentera inlägget här: