Mitt i livet

En ny start!

Helg kom till mig!

Kategori: VARDAG

God kväll!

Här är det för ovanlighetens skull väldigt lugnt ikväll.
Båda barnen somnade innan kl 19, det måste vara rekord! Efter maten ville Lea bada och sen slocknade hon framför tvn. Lillebror ville ha lite välling vid halv sju, sen sov han som en stock. Hoppas dom sover för natten nu, det vore skönt att ha vuxen tid på kvällarna.


Gammal bild på 2 knäppisar :) I löööv my man!

Jens är och tränar och jag letar efter bra filmer som går på bio. Planerna för helgen ser ut som så; en dag på Busborgen med barnen, sen hoppas vi på barnvakt ett par timmar så vi kan gå ut och äta och gå på bio, det var evigheter sen! Så på söndag har älsklingen match, så då ska jag ta med mig barnen på en utflykt, (kan hända att vi hamnar på landet).

Kommentera inlägget här: