Mitt i livet

En ny start!

Vilken helg

Kategori: VARDAG

Men hej, har inte haft mycket tid till bloggen de senaste dagarna. I torsdags å fredags jobbade vi för fullt i lägenheten, sen åkte vi ut till mami å papi på landet. Blev grillat å femkamp, å jag va bara snäppet bättre än barnen.


Nån missuppfattade visst gränsen mellan grenarna, var nog för svårt att träffa skottkärran med stöveln. Å det var inte nån av ungarna som kastade så uselt :P.

Igår spelade William å William minigolf, fett söta. Å jag fick spendera eftermiddagen med min fru (som snart ska gifta sig med nån annan, svikare :P ). 

Senare hade vi tacomys här hemma, kollade på film å bara gosade.




Å nu är det söndag, idag har Lea varit å ridit, sista gången för den här terminen :(. Så nu ska jag jaga rätt på någon som kan ge privatlektioner i sommar istället. Sen har vi hunnit med en sväng ut till silvköparen också, blev bjudna på lunch :). 
Nu håller jag på med mat, å packar för fullt. Inte långt kvar till flytt nu och jag börjar bli nervös :S.

Långt inlägg haha. Hörs!



Kommentera inlägget här: