Mitt i livet

En ny start!

Jag gjorde det!

Kategori: VARDAG

Fy fan (får man inte säga) men vad jag är bra! Jag vaknade å va på sämst humör men jag var ändå tvungen att ta mig i kragen. Jag åkte ner till ams å kolla läget sen till bibblan å filade på min cv tills jag vart nöjd. Sen åkte jag ett par mil för att lämna in mitt cv, innan jag gick in fick jag världens bästa sms som verkligen gav mig den styrka jag behövde för att knata in å prata med chefen. Sen åkte jag till ett ställe till med min cv, så nu får jag va sjukt nöjd med mig själv. Nu måste jag helt enkelt fortsätta på samma sätt tills jag får en ny tjänst. Heja mig!


KOMMENTARER:

  • Monica säger:
    2013-11-05 | 15:19:41

    Jag vet precis hur du har det. Jag har nämligen sett Jarek kämpa i flera år nu, för att få jobb. Arbetsförmedling, A-kassan, aktivitetsstöd, couch, handledare, jobbsökande, redovisningar osv i all oändlighet. Att stå till arbetsmarknadens förfogande är ett litet helvete och att därtill komma från Polen gör ju inte saken lättare.
    Du ser ju trevlig ut och det är ju ett plus. Många har ju inte den egenskapen. Stå på dig bara, i värsta fall får du väl satsa på att bli modell. Du passar ju bra på bild!!!! Vilket säkert inte är någon nyhet. Ha det.

    Svar: Tack snälla du för uppmuntrande ord :). Ja jag får väl försöka sälja mitt utseende till nått företag i värsta fall ;).
    Lever Svenssonliv

Kommentera inlägget här: