Mitt i livet

En ny start!

Ur arkivet

Kategori: VARDAG

Heii...
 
Är tillbaka i huset och går igenom de gamla bildarkiven, vissa saker vill jag helst glömma. Radera och trasa sönder men jag kan ju inte ljuga för mig själv. Att hitta bilder på hur jag en gång sett ut, när jag var som sämst. Förlossningsdepression och undervikt på över tio kilo resulterade i den här bilden.
 
Den är hemsk och det är så långt bort från den jag är idag. Man ser på ögonen hur mycket medicin jag åt, blek och ihålig och äcklig! Jag inser att det måste varit jobbigt att leva med mig under den här perioden, den där vill man inte gärna vakna bredvid.
 
Därför är jag stolt och lycklig över hur jag ser ut idag, även om jag fortfarande inte mår riktigt bra så kommer jag aldrig mer vilja vakna upp sådär. Nog för att man inte kan rå för förlossningsdepression men så där KOMMER jag ALDRIG mer se ut.
 
Jag är stolt över den jag håller på att bli! Var det ni med! Välmående är det vackraste som finns!
 
 
 
Kommentera inlägget här: