Mitt i livet

En ny start!

Bara skit och jäkelskap!

Kategori:

Idag är jag trött, sjuk och otroligt ledsen. Som att det inte räckte med gårdagens tråkigheter så blev denna dag tio gånger värre! Det var min vanliga tur att bli sjuk lagom till Vårruset, något jag ju sett fram emot hela året. Sen fick ju barnen inte gå på dagis min enda möjliga tvätt dag denna vecka så jag fick släpa dem med mig upp och ner sjuttioelva gånger idag. Samtidigt som mitt vardagsrum renoveras och alla möbler står inmosade i de övriga rummen, sjukt drygt att va hemma med barnen då när man är sjuk. Men det här är alla bagateller om man jämför med vad jag nu mera står ut med från mitt barn. Nog för att trotsåldern ska vara jobbig men det här är helt hemskt! Man slår inte sitt syskon och sedan står och ljuger mig rätt upp i ansiktet fast jag såg det hela. Våld och lögner är inget mina barn får hålla på med! Attityden är helt bedrövlig och ingenting jag gör eller säger biter. Bortskämda har dom blivit på tok för länge, men nu är det slut med det! Mina barn förtjänar inget nytt förens dom lär sig uppskatta det dom har. Sen får ni tycka att jag är en dålig mamma bäst ni vill men mina barn är mina barn.
Kommentera inlägget här: