Mitt i livet

En ny start!

Ups and downs

Kategori: VARDAG

Heiii hallå!
 
Lördag idag vilket betyder att det endast är två dagar till flytt. Packar och donar för fullt om dagarna men nu har jag paus å myser med småttet framför bompa. Strax är väl tvätten klar och då är det slut på vilan. Händelser ikring mig gör att livet känns som en bergochdalbana, jag har dessutom lite svårt att hänga med i svängarna. Så med humöret i botten mestadels blir jag inte jätterolig att umgås med, men barnen roar sig som tur är själva.
 
Spenderade nästan 2 timmar med plättstekning och ungarna åt en varsin typ, tacksamt haha, Så nu har vi kylen full av plättar också, jaja det e perfekt mellis imorgon istället.
 
Dessa blomster fyndade jag igår på IKEA, dom ska få pryda min relativt tomma lägenhet. Tur att man har några saker som höjer mysfaktorn ;).
 
Nu ska jag gossa ungarna, höres!
Kommentera inlägget här: