Mitt i livet

En ny start!

The word is out

Kategori: VARDAG

Heiii...
 
Är inne i en väldigt tung period just nu och min kropp reagerar med hungerkänslor, vilket har resulterat i 4,5kg uppgång i vikt på 2 veckor. Hormonerna pga det ska vi inte ens prata om...
 
Kan väl lika gärna bekräfta att jag håller på att flytta. På måndag flyttar jag till en trea i Sala, och förhoppningsvis kommer det bli bra. Det här är inte ett beslut jag tog över en natt, utan tankarna på flytten har funnits sen slutet av förra sommaren. Ett beslut som har varit oerhört svårt när man inte enbart kan tänka på sin egen hälsa. Jag måste ju räkna in att jag är sjuk och alla faktorer som kan ge upphov till ångest är fruktansvärt jobbiga. Därför har jag också beslutat mig för att vända dem ryggen som försämrar min hälsa. Jag vill komma ur detta levande, jag vill se mina barn växa upp.
Men jag är också otroligt rädd, tänk om inte denna lösning fungerar? Då har jag vänt uppochner på min familjs värld bara för att upptäcka att det inte blev till det bättre. Jag försöker vara optimistisk men det är svårt när det känns som man har alla odds emot sig.
 
IKEA with my family today
 
Idag är dessutom ingen bra dag, när man inte kan välja dricksglas på IKEA av rädsla för ångest så vet man att jag mår dåligt. Kom dock hem med massor av blomster, något som piggar upp lite.
 
 
Kommentera inlägget här: