Mitt i livet

En ny start!

Om ändå

Kategori: VARDAG

God natt!
 
Önskar att jag kunde sova lungt i natt men William vaknar stup i kvarten och gallskriker. Är aldrig roligt med sjuka barn men när dom till och med mår dåligt på nätterna gör det jävligt ont. Önskar dessutom att hjärnan kunde koppla ifrån snart, det rör sig så hilma mycket tankar i huvudet just nu att allt blivit till en enda geggig gröt. Saker försvinner för mig stup i kvarten å minnet verkar ha lagt ner, suck och stön på mig själv just nu.
 
Vet inte hur många gånger de senaste dagarna jag har skrivit utkast till bloggen och i sista sekund valt att radera allt. Jag har så himla mycket smärtsamma tankar som skulle behöva komma ut men eftersom samtliga kan göra avgörande skillnader i människors liv så låter jag bli. Känns som att jag skulle behöva prata med någon men samtidigt står jag inte ut med medlidande och andra människors oro för mig. Det skulle vara så lätt att säga att man vill dö, men så är det faktiskt inte, jag vill bara inte att smärtsamma minnen ska jaga mig livet ut.
 
Jag kan ju iaf meddela att jag stormtrivs på jobbet hur tufft det än kan vara vissa dagar. Jag är verkligen glad över att gå upp på morgonen och veta att en hel dag ska spenderas bland underbara människor och stimulerande arbete. Det här har verkligen varit bra för mig och jag njuter varje sekund.
 
Nu är det gonatt!
Kommentera inlägget här: