Mitt i livet

En ny start!

Glad för det lilla

Kategori: VARDAG

Heiiii....

Sommaren är snart slut på riktigt, det känns vekligen som höst i luften. Månaderna innan snön faller är den årstid jag brukar må som bäst. Så jag känner hopp inför kommande säsong.

Bokhyllorna är välfyllda och jag är mer än redo för mysiga kvällar med tända ljus och bra böcker. Dock så får mystiden konkurrens av gymmet då jag nu ska satsa på en välmående kropp. Dessutom har jag ju ett vad om magmuskler till nyår att vinna, 5000 ligger i potten. Motivation eller hur?



KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2013-08-25 | 11:53:04

    Vi ska träna järnet tillsammans och peppa varandra:) Vi ska klara det;) <3 Puss

    Svar: Jajamensan det ska vi :). Å jag ska bli rikt till nyår ;). Puss
    Lever Svenssonliv

Kommentera inlägget här: