Mitt i livet

En ny start!

Ett år fullt av första gången

Kategori:

Heiii, bloggen uppdateras sällan och det är kanske lika bra. Jag är trött på att få gliringar om hur jag ska leva mitt liv. Jag är ju sjuk och mitt liv fungerar inte som alla andras.

Det här året har varit fullt av "första gången". Å även om det inte är stora saker för er andra så är det enormt för mig. Att sätta sig i ett flygplan för att spendera sju dagar i Bulgarien kanske är en vanesak för andra men för mig var det ett psykiskt genombrott. Jag skulle kunna rabbla upp alla mina första gånger men det sparar jag tills året är slut. Än har jag tid att uppleva några saker till innan 2012 är slut och jag ska försöka att njuta trots att jag är livrädd.

Nästa år ska jag ta ett steg till och uppfylla några av mina största drömmar. Jag hoppas att ni ska va med mig då och stötta mig.

Kommentera inlägget här: