Mitt i livet

En ny start!

Tankspridd och förvirrad

Kategori: VARDAG

Trots att jag börjar ta mig upp ur svackan, har jag svårt att komma igång ordentligt. Att vara bipolär och önska sig en manisk fas är nog inte så ovanligt som man kan tro. Just nu vill jag det mer än vanligt för jag har ledsnat på att känna mig som skit...

När jag ändå tagit upp ämnet om att jag är deppig så har jag nu märkt att det är oundvikligt att inte bli sårad på fb. Även om det är oavsiktligt så kan mina vänner tillföra mig en enorm smärta. En bild kan göra SÅ ONT! Även om jag blockerat vissa personer kan de synas i bilder på min logg, men det är väl bara att vänja sig...

KOMMENTARER:

  • Jen säger:
    2012-06-29 | 10:31:50
    Bloggadress: http://www.identitetmamma.blogg.se

    Vad är det nu som har hänt?

    Svar: En kille som har gjort mig väldigt illa är tydligen väldigt bra kompis med några av mina bekanta, så ibland dyker det upp bilder på honom. Det känns som ett knytnävslag i magen varje gång jag ser honom :(.
    Lever Svenssonliv

  • Jen säger:
    2012-07-02 | 11:13:17

    Fy fan, det kan jag förstå. men du gumman tänk inte på det utan se dig själv som bättre och värdigare. Låt honom inte komma åt dig för gör han det så vinner han ju. Han tar energi i från dig som han inte har rätt till. Och ju mer som han når ut till dig ju mer fortsätter han ju att skada dig. Du har makten att sätta stopp för det. Och jag vet att du har kraften att stänga honom ute. ge det tid och försök verkligen så kommer DU gå som vinnaren ur det hela. Kram

    Svar: Jo jag vet, men efter åtta år så tycker jag att helvetet borde vara över redan. Men vissa saker glömmer man tyvärr inte så fort. Men jag är iaf inte längre rädd för honom, och det är enorma framsteg. jag är så glad över att inte bo i Åkersberga och behöva stöta på honom. Kram
    Lever Svenssonliv

Kommentera inlägget här: