Mitt i livet

En ny start!

Den svenska sommaren regnar bort

Kategori: VARDAG

Heiii...
 
En veckas "semester" har redan gått, jag lyckades bli klar med mitt plugg på 2-3 dagar istället för 7, så det vart högt tempo några dagar. Full score på senaste provet å nu är det bara sluttentan som är kvar i svenska kursen. Imorgon börjar nästa kurs och förhoppningsvis så går den lika enkelt.
 
Haha, blommorna på bilden åkte ut så fort jag kollade bilderna, jag e så hemmablind att jag måste se saker på bild för att verkligen SE det.
 
Iaf så har jag haft en helt underbar början på min semester, trots blötaste sommarn under min livstid (?), så är jag helt nöjd. Jag har haft massor med tillfällen jag spenderat med familj, släkt och vänner, å det ger mig massor med energi.
På tal om ingenting alls så börjar flygresan närma sig, å att sova med oro inför den är inte kul. Men när jag väl har tagit mig upp i flygplanet kommer jag känna mig tuffast i världen. Nä nu ska jag bädda rent i sängen å ta en dusch, det ska bli så himla skönt att krypa ner i sängen å veta att man har ett nystädat hem å purfärska sängkläder.
 
Hoppas eran sommar också är awesome trots allt regn!
Kommentera inlägget här: