Mitt i livet

En ny start!

Stressa ner lite!

Kategori: VARDAG

Heiii...

Sitter här med mig kopp kaffe och njuter av lugnet som blir när barnen är på dagis. Har egentligen massor att göra men min kropp och mitt huvud strejkar mot stress just nu. Har försökt planera dagen så gott jag kan, och kommer att hinna det viktigaste.



Våran morgon började kvart i sex, så vi har haft god tid på oss för bus. Jag och Lea flummade hela vägen till dagis, det uppskattade hon. När jag är stressad är jag inte så rolig att ha och göra med, så det är skönt med kravlösa dagar ibland.

Nu ska jag iaf börja med att hänga upp tvätt och vika in det torra i allas garderober, det är avstressande till tusen. För att lyxa till dagen ska jag hälsa på min bejb och hennes lille prins, love em!

Hörs senare sötisar!
Kommentera inlägget här: