Mitt i livet

En ny start!

Om igen

Kategori: FRÅN HJÄRTAT

Hey...

Har nog skrivit sjuhundrasjuttioelva utkast ikväll, men jag vill inte att dom ska missuppfattas så jag har inte vågat publicera några. Det är så himla svårt att försöka förklara för någon med normalt psyke hur jag tänker, känner och upplever saker. Därför får inläggen helt enkelt ligga kvar i utkorgen. För just idag fungerar inte tankarna som dom ska, och med en deadline imorgon så känns det som att jag ska råka ut för en komplett känslomässig kollaps.

Hörs imorgon, då jag förhoppningsvis mår lite bättre igen.

KOMMENTARER:

  • Alexandra - Millies mamma säger:
    2012-02-29 | 13:15:28
    Bloggadress: http://soderholm.blogg.se/

    Ja, absolut! Ibland är det verkligen ingen lek med de små.



    Måste bara få fråga då jag ser att du har/har haft social fobi - På vilket sätt har det yttrat sig för dig? Jag vet att jag lider av någon form av social fobi, men har inte fått någon diagnos då jag skäms för mycket..



    Intressant blogg du har för övrigt =)



Kommentera inlägget här: