Mitt i livet

En ny start!

Galet är bara förnamnet

Kategori: VARDAG

Heiii..
 
Jag har tusen gånger om lovat mig själv att jag ALDRIG MER ska ha med mig barnen till mataffärn, men ändå så gjorde jag ett nytt försök idag. Vilket slutade i att jag praktiskt taget slet mitt hår. Ungar som ska köra varsin liten vagn, som bråkar om vem som ska ha vilka varor i sin, kör in i varandra för att jävlas och skriker och kivas så det står härliga till. Resultatet blev en halfärdig shopping tur, där självklart några viktiga inköp uteblev. Jag blev på dåligt humör å ungarna tjatar om godis som dom verkligen inte förtjänar. Det e så kul att släpa på tjuriga ungar och tre tunga kassar, walk of shame hela vägen till bilen. Är det så konstigt att jag e grinig?!
 
Nu ska jag skaka av mig dagens skit å ladda upp inför kvällens betydligt trevligare aktivitet.
 
Slut på sura miner, tjoflöjt!
Kommentera inlägget här: