Mitt i livet

En ny start!

Tjejkväll i gallerian!

Kategori: VARDAG

Helluuu...

Igår blev det en sväng till Västerås för att kika på kakel och badrumsinredning, men fastnade inte riktigt för något så fick bli en broschyr att ta med hem å fundera på.
Sen åt vi middag på Pizza Palace, å jag bara älskar pan pizza!

Sen skjutsade jag karln till träningen och jag tog med mig kidsen ner på stan. Det var ju tjejkväll i Gallerian, även om jag såg en och annan snubbe där ;P. Blev lite fynd till Lea, ett par leggings och två toppar som hon kan ha i sommar, var ju 20 kr plagget så jag kunde inte låta bli. Tog i storlek 92 så hon kan växa i :).



Å detta fick mammsen :). Handlade man för 300 på Kicks så fick man en goodiebag på köpet, passar mig perfekt att få massa tester på olika produkter, eftersom jag så sällan handlar smink. Så fick jag hjälp att plocka ut smink som passar mig av en jätte gullig tjej. Jag är verkligen urusel på make-up så det var verkligen tacksamt :).

Å på apoteket hittade jag en perfekt body butter från Korres, helt gudomlig! Jag har verkligen problem med torr hud under vintern så den kommer väl till pass :). Å när man handlade där fick man en hudsalva på köpet :).

Nu håller jag bara tummarna för att jag ska vinna Kicks tävling jag var med i. Då får man hjälp med att lägga en snygg dag eller kvälls make-up, kan jag verkligen behöva!

Kommentera inlägget här: